مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 17:142023-02-19اقتصادي

فارس من| 4 زمین چمن نیمه کاره در روستاهای گراش به بهره برداری رسیدند


زمین های چمن مصنوعی 4 روستای بخش مرکزی این شهرستان در ایام الله دهه مبارک فجر رسما به بهره برداری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گراش، تکمیل پروژه های نیمه تمام یکی از مهمترین مطالبات و گلایه های مردم و از جمله برنامه های اولویت دار دولت سیزدهم است که در نقاط مختلف شهری و روستایی در دست اقدام است.

یکی از موضوعاتی که مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من به ثبت رسانده و خواهان پیگیری آن شده اند، تکمیل زمین های چمن روستاهای بخش مرکزی شهرستان گراش است که پس از گذشت سال ها از آغاز احداث، این پروژه ها همچنان بلاتکلیف و راکد مانده اند.

در این پویش مردمی که با عنوان تکمیل زمین چمن های بخش محروم مرکزی گراش استان فارس به ثبت و امضای مطالبه گران رسیده آمده است: بعد از چندسال وعده مسؤولان، حالا وزارت نفت برای 4 روستای محروم بخش مرکزی شهرستان گراش استان فارس (محمدزینا، لب اشکن، حسین آباد و کنگریشه) زمین چمن مصنوعی ساخته است، اما هنوز تکمیل و تجهیز نشده و هیچ امکاناتی ندارد؛ در حالی که همین زمین بعد از سال ها خاکی بازی کردن و سختی ها، هر روز جوانان را دور هم جمع می کند و تنها سرگرمی آنهاست.

سرپرست اداره ورزش و جوانان گراش در گفتگو با خبرنگار فارس در این باره اظهار داشت: میادین چمن مصنوعی 4 روستای بخش مرکزی این شهرستان در ایام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| 4 زمین چمن نیمه کاره در روستاهای گراش به بهره برداری رسیدند

فارس من| 4 زمین چمن نیمه کاره در روستاهای گراش به بهره برداری رسیدند